Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Tady se nedá vládnout !!!

Vykřikl jsem ještě více a velmi vulgárně. To, když Paroubek řekl, že je zásadně proti placení školného a že v příštích volbách  z toho udělá referendum !!!    

Tak sakra ku.. (píp) do p.. (píp) je to vůbec možné!? I člověk nehřešící, hřešit prostě musí.

Já už mám problém se dívat na zprávy a nebo číst denní tisk. Tolik zvratků, hnusu, demagogie, blbostí a nesmyslů jsem, tak jako v poslední době, od socanů neslyšel. Dívat se (v brzké době zřejmě povinně) na každodenní Vůdcovy tiskové konference mě přivádí úplně do varu. Vím, že nejsem sám. Nás normálních je dost. Jenže nejde pochopit, kolika lidem se to líbí a věří Ducemu.

Hitler je zřejmě férová postava dějin, ODS se má dokonce omlouvat v podstatě za to, co řekl fracek Rath, Celá ČSSD za frackem stojí................nevím co k tomu říct. Další plejádu "humoru" alá ČSSD nemá cenu popisovat, kdo dění sleduje, ví, kdo nechce vidět, nevidí........

Při sledování večerních zpráv mám vždy úplně spadlou bradu, nevěříce, co ještě může ČSSD vyblít. Co přinese zítřejší den?! Já osobně už mám pocit, že bez Paroubka ráno ani nenastartuju auto! Každá kritika Jyrky Velikého na vše se mě dotýká. Jako kdybych, tím že žiju, páchal denně těžký zločin jen tím, že mám (snad) střízlivý názor.

A teď ještě referendum o školném ve formě voleb. Ano, taky jsem si udělal legraci, mám ji rád......

http://romankostal.blog.idnes.cz/c/67170/Asi-zalozim-novou-politickou-stranu.html

...ale to byla fakt legrace, všichni (normální) víme, že to nelze.

Jenže já se začínám čím dál tím více bát. Bát toho, že buď žiji v zemi bláznů a nebo jsem blázen sám a ještě jsem to neodhalil.

Jak může v Česku ještě někdy nějaká vláda něco dělat. Jak může ještě někdy někdo (jiný než ČSSD) vyhrát volby. Vždyť ČSSD nikdy nic nenabídla a vítězí jen díky těžké demagogii a těžkým lžím!

FUJ..................................to je hnus, ale národe- vzbuď se prosím !!!

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Roman Košťál | úterý 27.1.2009 19:57 | karma článku: 35,69 | přečteno: 1895x
  • Další články autora

Roman Košťál

Cenzůra, cenzůra, cenzůra.....

Bez komentáře, tedy pokud se podaří tento blog zveřejnit............Je to sice vytžené z kontextu těch konkrétních diskusí, ale už teď mi je jasné, že se situaci v ČR asi nezmění

6.6.2013 v 20:03 | Karma: 23,01 | Přečteno: 1289x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Co se stalo, když policajti chytili Janouška ? Aneb pád vlády......

Po ulici běží člověk podezřelý z pokusu o vraždu. Srazil autem ženu a ujel. Čili chtěl vraždit. Honí ho policie. Pokud je to na někoho silné kafe, tak ve většině civilizovaných zemí by člověk, který použije na bezbranného, který nikoho bezdůvodně neatakuje, zbraň ( střelnou, sečnou, auto ), byl nejméně podezřelý z pokusu o vraždu.............

24.3.2012 v 22:16 | Karma: 48,41 | Přečteno: 25239x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Klausi, Nečasi a spol., to cikáni Vám zlomí vaz....................

Jsem ( možná jsem byl ) dlouholetý volič ODS. Událostmi na " severu " se to možná změní. Levičáci neradujte se , Vás volit nebudu, tak jako puberťácké VéVerky či ostatní. Poseldní prohlášení Klause a nečinnost současné vlády ( nedělám si iluze o minulých socanských vládách ) asi něco změnila a myslím, že nejsem sám.....................

13.9.2011 v 10:44 | Karma: 39,92 | Přečteno: 2541x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Nechci si platit své vrahy, co s tím uděláme STÁTE ?

K této tématice jsem se nikdy oficiálně nevyjadřoval. Snad jen v diskusích, kde to bylo rychle " promazáno " jistým Patrikem Bangou. I ztráta nicků přišla, však to známe........ Poslední události však situaci mění. Cítím, a určitě nejen já, že se něco děje.............. Navzdory panu P.B. : o kom bude asi článek, který bude možná smazán ? Hádejte...........

30.8.2011 v 14:04 | Karma: 40,08 | Přečteno: 3025x | Diskuse| Ostatní

Roman Košťál

Názor voliče ODS...............

Je to názor, který není určen nevoličům ODS. Takže, prosím, nevoliči ODS, ihned zavřete a nerozčilujte se. Nekomenujte, nečtěte a nepřispívejte do dikuse. Děkuji................

23.3.2010 v 22:16 | Karma: 31,91 | Přečteno: 2034x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Přes Česko jdou bouřky s krupobitím. Voda zaplavila ulice i železnici

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  16:42

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padají i kroupy. Hasiči hlásí desítky...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  16:29

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Německo na Putinovu inauguraci zástupce nevyšle, Francie a Slovensko ano

6. května 2024  16:14

Německo v pondělí oznámilo, že nebude mít svého zástupce na úterní inauguraci ruského prezidenta...

Pětiletá holčička se ztratila při výletě na Šumavě, ušla dva kilometry

6. května 2024  15:50

Po pětileté holčičce pátrali v neděli dopoledne policisté, horská služba i vrtulník. Dívka se...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3232x
Můj pohled na život ? Bez práce nejsou koláče a dluhy se splácet rozhodně musí . Pozor na populisty a demagogy . Žijte nohama na zemi . Nevěřte tomu , že je něco zdarma . Je potřeba podporovat potřebné ( nemocné , děti a důchodce ) . Stát potřebuji pouze pro to , abych byl jeho občanem a po státu chci , ať si mě nevšímá . Umím se uživit sám

Seznam rubrik